Veel Gestelde Vragen
Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden door onze klanten. Je kunt het beste eerst kijken of het antwoord dat je zoekt hier tussen staat. Ben je opzoek naar een vraag over Bestellen, Betalen of nazorgen en retourneren? Deze antwoorden kun je hieronder vinden:
Wat zijn jullie verzendkosten?
De verzendkosten zijn altijd gratis! Wij nemen dit voor eigen rekening.
Wat is jullie retourbeleid?
Wij hanteren een duidelijk retourbeleid voor aankopen. Neem contact met ons op binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Ons volledig beleid kunt u hier vinden
Accepteren jullie verschillende betaalmethoden?
Ja, we accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards, betaalpassen en online betaaldiensten zoals PayPal, IDeal, Bancontact, en nog meer veel meer.
Bieden jullie internationale verzending aan?
Ja, we bieden internationale verzending aan. Je kunt vanuit Nederland en België bestellen!
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Je bestelling wordt de zelfde dag nog klaar gemaakt en verzonden! Soms kan het helaas tot 48 uur duren voordat de track en trace volledig up-to-date is. In dat geval bedanken we je voor het geduld.
Bieden jullie cadeauverpakking en een gepersonaliseerde boodschap aan?
Ja, we bieden cadeauverpakking en de mogelijkheid om een gepersonaliseerde boodschap toe te voegen aan je bestelling. Je kunt dit aangeven tijdens het afrekenproces.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onvolledig is aangekomen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op en geef details over de beschadiging of ontbrekende items. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen en een passende oplossing te bieden. Meer informatie kunt u hier vinden
Hoe kan ik jullie klantenservice bereiken?
Onze klantenservice staat 24/7 klaar die je kunt bereiken via e-mail om je vragen en eventuele problemen met je online bestelling op te lossen. Meer over contact met ons kan je hier vinden.
Versturen jullie trackinginformatie voor verzonden bestellingen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de trackinginformatie, zodat je de voortgang van de levering kunt volgen.