Terugbetalings- en retourbeleid
Retourbeleid
Bij Viva Mode hanteren we een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je 14 dagen de tijd hebt na ontvangst van je artikel om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het ontvangen hebt, ongebruikt en ongedragen, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of een bewijs van aankoop nodig.
Retours worden vaak verzonden naar een internationaal magazijn, met inachtneming van specifieke voorschriften en kosten
Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via contact@viva-home.nl. Artikelen die zonder eerst een retouraanvraag te doen naar ons worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd.
Stuur het pakket via een koerier en geef ons het trackingnummer door. Standaard adres voor retouren (indien bevestigd door Klantenservice na ontvangst van je aankoopbewijs):
Tijdens Black Friday en andere feestdagen retouren alleen in ruil voor winkeltegoed of een omruiling voor een ander product van dezelfde prijs. Dit beleid stelt ons in staat om onze klanten voortdurend aantrekkelijke aanbiedingen te bieden, terwijl we de kwaliteit en waarde van onze producten handhaven.
Bedrijfsnaam en Adres:
TechMarketPro
Pastoor Jacobsweg 100
6226 VX, Maastricht
Nederland
Gratis Telefonische Ondersteuning:
+31623939800
E-mail Ondersteuning:
In het geval van een retourproces (indien van toepassing) zal de Verkoper alle betalingen die hij van de Consument heeft ontvangen, exclusief de kosten voor de levering van de goederen, zonder vertraging en in ieder geval niet later dan 10 werkdagen na de dag waarop de Verkoper het retourpakket heeft ontvangen, aan de Consument terugbetalen. Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je retour is goedgekeurd of afgewezen.
De door jou gedane betalingen, exclusief de kosten voor de levering van de goederen zoals aangegeven in de algemene voorwaarden, worden zonder vertraging aan je terugbetaald, maar niet later dan binnen 10 werkdagen vanaf de dag dat we je retourpakket ontvangen. De Verkoper zal de terugbetaling doen met dezelfde betaalmethoden die door de Consument in de oorspronkelijke transactie zijn gebruikt, tenzij de Consument instemt met een andere oplossing. In ieder geval zal de Consument geen kosten maken in verband met deze terugbetaling.
Klachten van Consumenten - Defect Product
Als de bij ons gekochte goederen defect blijken te zijn, heb je het recht om een klacht in te dienen.
Met betrekking tot het defect kun je eisen:
- Vervanging van het artikel door een defectvrij exemplaar,
- Verwijdering van het defect,
- Prijsvermindering,
Je kunt een klacht indienen binnen een jaar nadat je het defect hebt opgemerkt, maar de tijd voor het indienen van een klacht kan niet eindigen voor het verstrijken van de garantieperiode van het artikel.
Je klacht zal binnen 14 dagen na de datum waarop we je klachtmelding hebben ontvangen in behandeling worden genomen (beantwoord).
Stuur je aankoop niet terug naar ons voordat je ons een e-mail hebt gestuurd met betrekking tot je klachtmelding: contact@viva-home.nl.
Om ervoor te zorgen dat je retour snel wordt verwerkt, bevestig het retouradres bij onze klantenservice via contact@viva-home.nl. Daarna kun je het pakket via een koerier versturen en ons het trackingnummer doorgeven.
Standaard adres voor retouren (indien bevestigd door Klantenservice na ontvangst van je aankoopbewijs):
Bedrijfsnaam en Adres:
TechMarketPro
Pastoor Jacobsweg 100
6226 VX, Maastricht
Nederland
E-mail Ondersteuning:
contact@viva-home.nl
Gratis Telefonische Ondersteuning:
+31623939800